ندیدم کسی را به آقایی تو..
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 406
بازدید کل : 25618
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 327
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 406
:: بازدید سال : 2323
:: بازدید کلی : 25618
نویسنده : فرهنگیان
شنبه 9 اسفند 1393

ندیدم شهی در دل آرایی تو
به قربان اخلاق مولایی تو

 

تو خورشیدی و ذره پرور ترینی
فدای سجایای زهرایی تو

 

نداری به کویت ز من بی نواتر
ندیدم کریمی به طاهایی تو

 

نداری گدایی به رسوایی من
ندیدم نگاری به زیبایی تو

 

نداری مریضی به بد حالی من
ندیدم دمی چون مسیحایی تو

 

نداری غلامی به تنهایی من
ندیدم غریبی به تنهایی تو

 

نداری اسیری به شیدایی من
ندیدم کسی را به آقایی تو

 

امید غریبان تنها کجایی؟
چراغ سر قبر زهرا کجایی؟

 

تجلی طه ، گل اشک مولا ، دل آشفته ی داغ آن کوچه ی غم

 

گرفتار گودال خونین ، دل افگار غم های زینب ، سیه پوش قاسم

 

عزادار اکبر گل باغ لیلا ، پریشان دست علم گیر سقا

 

نفس های سجاد ، نواهای باقر ، دعاهای صادق

 

کس بی کسی های شب های کاظم

 

حبیب رضا و انیس غریب جواد الائمه

 

تمنای هادی ، عزیز دل عسکری ، پس نگارا بفرما کجایی.. کجایی.. کجایی..

 

دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد

 

وضو و اذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت بهایی ندارد

 

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
خراب است و ویران صفایی ندارد

 

بیا تا جوانم  بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد..




:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند